Att vara företagare

Ja det här att vara egen företagare går liksom upp och ner. Ena dagen känner man att allt är roligt och spännande och nästa dag vaknar man och undrar .....hur sjutton kom jag på den här idén och va jag tvungen att genomföra den????
Ja,ja nu är det ju bara en vecka från IDAG som jag startade igång min webbutik www.finaliv.se, och det har ju faktiskt gått bra. Beställningar har kommit in och det är JÄTTE roligt.
Kul att så många har varit inne på sidan. Förra fredagen hela 2300 st. Shit!!! det hade man inte kunnat ana. Efter det har det varit mer 300-400 st /dag. Men det är ju helt fantastiskt tycker jag.
Vad händer nu då!!!! Idag är det min hemma jobba dag och solen skiner så fint så jag tror att det får bli en ridtur i skogen (fördelen att vara egen företagare). Sen ska veckans vara ut i butiken och även ett nyhetsbrev skall utformas.
Nu har i allafall 4 olika plagg från Its All About Eve kommit och ligger inne i butiken. Ett mycket fint märke medhög kvalitet.
Ha en bra fredag!!! och titta in på www.finaliv.se. Denna vecka finns en Its All About Eve tunika som veckans vara.


1 kommentar(er):


inspireme ❀ skriver:

Spännande! Lycka till med din webshop, kikade in, många fina saker! :)

2012-02-17 klockan 16:28:35 | URL: http://inspireme.spotlife.se





Kommentera:

Namn

E-mail (publiceras ej)

Hemsida/blogg

Spara mina uppgifter