3 dagar kvar

Tre hela dagar - där du kan handla på www.finaliv.se med 15% rabatt.

Roligt att så många tagit chansen att handla när vi har nedsatta priser.

Obs! Jennifer tröja - börjar redan att ta slut, endast få kvar i varje storlek. Passa på!


Lycka

Lycka för mig är att jag snart ska få träffa min dotter som jag inte träffat sedan i maj. Bara 2 veckor kvar. Nästa helg blir det myshelg med sonen och hans fru. Som alla föräldrar....älskar jag mina barn så mycket att det ibland gör ont.


15% rabatt till 12 oktober

Nu fortsätter oktober festen hos Fina Liv med 15% rabatt på hela ordern fram till den 12 oktober. Ange rabattkod: Höst


Oktober fest hos Fina Liv

Nu startar vi oktoberfest hos Fina Liv med att sänka priset på flera av våra väskor. Passa på att handla din höstväska till ett bra pris!


Snart!

Snart oktoberfest hos Fina Liv!