Regn o sol

Veckan som varit har mest handlat om regn, regn, regn och lite blåst. Jag undrar om vi inte har fått regn för flera år framöver??? ska vi få torka framöver tro??? eller kan det komma hur mkt regn som möjligt? Antagligen kan det det. Tur i alla fall att man bor högt upp på ett berg - för här stannar inget regn. Ja, denna vecka har det kommit nya varor till Fina Liv. Några ska fotograferas innan de kommer in i butiken....så håll utkik på våra nyheter och .....vi får nya smycken snart. Trevlig helg!


Idag har det kommit nya Capri varor

Håller på att lägga in flertalet nya plagg från Capri Collection i www.finaliv.se


Idag kom den fantastiskt snygga Mohairtröjan från "Eve"

www.finaliv.se
 


Nyinkommet denna vecka

En av de nya tröjorna denna vecka. Underbart vacker och så mjuk och skön !!! www.finaliv.se
 


Its All About Eve

Tuff och samtidigt snygg blus/jacka med det lilla extra....precis som alltid med Eve kläderna :)
 


 
 


En ny favorit!

Idag hade jag denna blus på mig för första gången....and I like It! Trivdes så jättebra i den. Underbar skön viskos och läcker att den är lite längre baktill. Snygg till Jeans. 
 
OCH BRA PRIS!!!!!
 


Höstens väskor

Nu har vi fått in höstens nyheter från Charmant of Sweden. Kolla in på www.finaliv.se och klicka hem dig en ny höstväska :)


Favorit Jeans

Dessa underbara jeans har jag verkligen förälskat mig i. Finns i svart (vaxade) + jeansblå. Har båda och de har verkligen blivit mina favoriter.
 
Kolla in på www.finaliv.se - ska du köpa jeans i höst så rekommenderar vi verkligen dessa.
 
 
 


Är hösten här?

Ja nu börjar man inse att hösten närmar sig. Mörkret börjar att sakta krypa på framåt kvällstimmarna. Ångest??? Nej, det finns ju saker som är mysigt med hösten (även om jag är en sommarälskare).
 
Älskar att tända ljus och på något vis smakar ett glas rött vin bättre framåt hösten.
 
Fina Liv har nu fått in de flesta höstnyheterna - även om flera är påväg in.
 
Nyaste nyheten är dess underbara ljuslyktor by Jessica Nilsson som jag bara ÄLSKAR. 
 
Mys på i höstmörkret med ljuslyktor med budskap. www.finaliv.se