Nu finns även denna populära sommarväska i färg red.


Inga MINT smycken än :(

Hoppas verkligen att de kommer denna vecka.


Åter i lager i webbutiken www.finaliv.se


Älskade sol o värme

Jag njuter sååå av att det äntligen är varmt och soligt. Känns som jag hunnit med massor på en dag. På vintern känns det som man aldrig hinner något på en dag. Tänkt vad ljuset påverkar oss. Det är underbart att gå och pyssla ute i trädgården vid tio på kvällen - något som känns helt omöjligt på vintern.

Väntar sååå på de färgglada sommarglada smyckena från MINT som borde komma till veckan. Ska i helgen försöka fotografera några nya ljuslyktor m.m. så att de kan komma in i butiken.
Ha en underbar fortsatt helg.


Ut på havet

Tänkt vilket fantastiskt väder vi haft i flera dagar och enligt väderprognosen ser det ut att fortsätta i 10 dagar till. Helt fantastiskt.

Idag ska jag inte göra så mkt mer än njuta av vädret, kanske köpa lite mer blommor till verandan.
Så fort Per kommer hem blir det att skynda sig ut med båten på havet. LIVSKVALITET!


Idag första båtturen på havet för i år


Nu är MINT smycken beställt!!!

Inom kort kommer några roliga färglade smycken från MINT att finnas i www.finaliv.se. Det ser vi fram emot!


På gång

Håller på att kolla om jag ev skall ta in detta prisvärda "roliga" smyckesmärket till www.finaliv.se


Bastion Collection bordstabletter

Nedsatt pris. Ord pris 99:- NU 59:-


Nedsatt pris

Melina Kjol. Ord pris 399:- NU 249:-. Så långt lagret räcker.


Nyinkomna varor


Nu har jag tagit foton på Monrowkläderna och de läggs in i butiken

Kolla in www.finaliv.se. Snart bilder här också :)


Monrow

Har kläder från Monrow kommit och så fort jag fått bilder på de fina tunikorna/blusarna kommer de in i www.finaliv.se

Även ytterligare en fin blus från Its All About Eve har kommit. Eve kläderna är verkligen mina favoriter - älskar dom.


Nyinkommet!


På väg in!

Tre nya fina toppar/blusar från Its All About Eve har kommit in idag. Så fort bilderna är fixade så finns de på www.finaliv.se.


Passa på

Nu har du möjlighet att köpa dessa underbara ljuslyktor till rabatterat pris. Kolla in www.finaliv.se


Den perfekta klänningen till dop, bröllop och fest i vår/sommar