Två månader

Det slog mig precis att det är två månader idag som www.finaliv.se startades. Tiden går så fort - hur har det gått då???? Faktiskt bättre än jag hade tänkt mig :):), därför denna bild på stor sol.
Det är inte så lätt som jag trodde att förutse vad som ska vara populärt och gå bra i butiken, men jag har upptäckt att väskorna säljer jättebra och kunderna är nöjda med dom= jag är nöjd.
Hela tiden måste man tänkta framåt, vad ska jag ta in i butiken, hur mkt vågar jag köpa på mig, hur ska jag annonsera - marknadsföra mig.....och gisses nu är det snart dags att momsdeklarera. Hoppas på att fortsättningen går lika bra. Måste rekommendera Wikingruppen till den/dom som ska starta webbutik eller annat. De har varit sååå bra och det känns tryggt och skönt att ha dom att bolla med när det gäller marknadsföring och annat.
Ha en bra dag....nu till momssiffrorna :)


0 kommentar(er):




Kommentera:

Namn

E-mail (publiceras ej)

Hemsida/blogg

Spara mina uppgifter