Går inte allt lite för fort?

Nu är det fredag igen och jag vet inte vart veckorna tar vägen. Har som vanligt inte hunnit med det jag tänkt, men det händer ju ingen katastrof för det.

Det är så mkt att tänka på när det gäller Fina Liv. Momsen ska snart betalas, har jag valt rätt annonskampanjer m.m.
Det finns hur många olika sätt som hellst att göra reklam....men mycket kostar och det är svårt att se värdet av det priset i det korta läget.
Trafiken till sidan har ju ökat kraftigt de senaste två veckorna och det är jättekul och med det ramlar det in fler beställningar.
Väntar in lite mer heminredning inom kort + fler Its All About Eve kläder. Har även ett annat märke som ev kommer snart.
Svårt att veta....vad vill kunderna ha???? Jag har ju verkligen märkt att det jag tror ska bli svårsålt har inte alltid varit svårsålt och viseversa.
Med tiden lär man sig nog detta. Capri kläderna går ju som smör i solskenet och även väskorna....jätteroligt.
Fredag idag hörrni, njut av livet, våren är här. LIVET ÄR UNDERBART (för det mesta :))


Sjalar och lite annat

Helgen har varit fantastisk trevlig. Hunnit med en hel del. Träffad Broder o Siri (Josefine o Märta en kortis), klädparty i Åtorp, lite mingel med och prat med Syster för att sedan avsluta helgen hos Lena och Benny. Fick även en liten ridtur på en av deras islandshästar och det va helt omöjligt att få till vanlig trav eller galopp, men nu har jag provat på tölt och flygande ....vad det nu igentligen va...:)

Borta bra men hemma bäst. Underbart att komma till vårt lilla paradis i Nösund som verkligen har blivit HEMMA.
Idag har jag åter fått in den underbara Canvasväskan i röd/orange + 2 snygga sjalar från Charmant of Sweden.
Tjing med lite pling. Nu ska jag äntligen åka till lilla Diamond.


VÄRMLAND

Imorgon bär det av mot mitt kära Värmland där det ska bli "homeparty" hos kär gammal kollega och sedan umgås med kära vänner. Ska försöka att hinna med mina kära släktingar och lite av varje. 2 dagar går fort så vi får se vad jag hinner med. Ha en bra helg och shoppa loss på Fina Liv där det kommit in mkt fint och bra kampanjvaror denna vecka.


Fredag - och nya varor har kommit in.

Denna vecka har flera varor kommit in. Väskor från Charmant of Sweden - där redan en av dom sålts slut, men kommer snart in i lager igen. Den populära canvasväskan i röd/orange är en riktig läcker vår/sommarväska som är mycket lätt att bli förälskad i.

Åter i lager om ca 1 vecka.
Kolla gärna in i butiken då det kommit in flera klänningar/tunikor och linnen. Vårnyheter varje vecka.


Shit vad det ramlar in varor nu. Hinner inte att få in allt här nu..... men här kommer en goding.


Mer på väg in

Fler varor på väg in denna vecka. Uppdaterar här om nyheter snart. Skall även försöka få till lite bilder från helgen. Trött efter en dags arbete....vad är detta. Vårtrötthet???

Haft en bra helg, med sonen hemma + visning och försäljning av kläder. Nästa helg blir det visning i Värmland.


Nu är det fredag och Champagnen är kyld och klar.


Nödvändigt ont

Nu får det vara färdigarbetat med Fina Livbutiken för idag. Helgen närmar sig och hemmet är i STORT behov av städning. Ja, så det är nog bara att sätta igång. Under helgen kommer förhoppningsvis fler bilder från helgens aktiviteter.....lite info om vad som är pågång i Fina Liv m.m.

Jättekul att denna vecka har det ökat kraftigt med trafiken till www.finaliv.se. Kul att fler o fler hittar dit och vissa saker börjar att bli slutsålt, men nya saker kommer hela tiden in.
Trevlig helg på er!


Nyinkommet från Charmant of Sweden


Torsdag som numera är lite av min fredag!

Ännu en vecka gått. Jag har verkligen varit dålig på uppdatering av denna sida. Vad händer just nu då? Jo det händer ju saker hela tiden. Jobb (mitt vanliga jobb) måndag - torsdag och fredag som är min hemma jobb dag med Fina Liv.

Det har verkligen blivit en favorit dag i veckan. Vissa fredagar är väldigt lugna medan andra är fullt upp med nya varor som ska läggas in, planera in och förbereda för visningskvällar m.m.
I helgen blir det visning på Lyr (en liten ö i närheten av Nösund) och nästa helg till Åtorp.
Det ska bli en nostalgi tripp på hög nivå nästa helg - då jag ska till Värmland, mitt underbara kära Värmland som ligger mig så varmt i hjärtat.
Kan bero på att man levt där hela sitt liv förutom sista året. Dessutom ska jag ha en visning/homeparty hos en mkt kär gammal arbetskollega.
I morgon ska jag nog försöka få till lite insperationsbilder här på bloggen, mera om ditten o datten.....men nu blir det "fredagsmys" fast det är torsdag.
Jag har ju något extra trevligt att se fram emot i helgen. Min kära son, Jessica och deras söta, goa, fantastiska, underbara katt Willow kommer på besök.


Nu har jag och min kära make tagit kort på fyra nya tunikor/blusar från Its All About Eve. Inga proffsbilder...men ändå bilder :)


Söndag

Då har det åter gått en vecka. Idag har äntligen solen och det vackra vädret återvänt till Nösund/Orust och då känns livet så där härligt igen. Konstigt att man påverkas så av vädret. Igår hade jag och min kära man en lång och härlig morgonrocksdag. Ja jag var ju förstås ute och red på vita prinsen i stormen och för första gången i mitt liv kändes det som om ridhjälmen skulle blåsa av (fniss). Ja det är sant....den liksom lyfte från huvudet - trots att den sitter som gjutet i vanliga fall.

Ingen mys ritt precis för kära Diamond såg spöken i varenda buske och vi flög fram hit och dit som jag vet inte vad. Men idag är det strålande väder och knappt någon vind. Men det blir ingen ridtur för mig för idag ska min underbara Lovisa rida prinsen. Lovisa som är min fantastiska hjälpare när det gäller Diamond.
Ja ha, vad göra av denna dag. Ut på en rask promenad (bara maken vaknar), fota kläder från Its All About Eve. Ja, jag ska försöka att fixa bilder själv på dessa fyra plagg - så jag ber om förlåtelse redan nu då jag  misstänker att det inte blir några proffsbilder direkt. Men jag får bättre bilder längre fram och får byta ut dom då.
I eftermiddag blir det Göteborg och bio.
Min kära dotter är i NY City med sin käre far och gissa vad JAG gärna skulle villa pussa, krama den lilla underbara dotter. Själv får jag vänta till Maj - då hon äntligen kommer hem på en kort visit.
Tjingeling och ha en underbar söndag.
IDAG HANDLAR NI PÅ www.finaliv.se med 15% rabatt. Ange rabattkod Söndag i kassan.


Fina ljuslykor till hemmet. Finns även med stjärnor i färg beige. Kolla in på www.finaliv.se


Nyinkommet från Its All About Eve

Nyheter från Its All About Eve har kommit in idag och kommer snart att finnas med i butiken www.finaliv.se.


Nyinkommen jättefin Tunika som är lätt att bli kär i. MYCKET snyggare i verkligheten!!!


Nya varor i butiken

Fyra nya varor har inkommit till www.finaliv.se. Tunika Yoko och Tunika Alba från Capri Collection + även en Scarf i samma mönster och material som Tunika Alba och ett av Capri Collections populäraste bas linne Moa som har ställbara axelband.

Its All About Eve och Charmant av Sweden har signalerat att deras varor är på ingående så inom de närmaste två veckorna borde jag ha fler varor från dessa märken att erbjuda i min butik.


Veckans kampanjvara

Denna vecka erbjuder jag den populära klänningen från Its All About Eve till ett kampanjpris. Våren måste firas in lite extra och då passar det ju utmärkt att erbjuda en underbart vacker klänning till ett förmånligt pris. Kolla in på www.finaliv.se och shoppa loss.

Solen lyser helt fantastiskt denna fredagmorgon och det är helt vindstilla. Då passar det utmärkt att ta några timmar ledigt för att ta en ridtur i skogen på vita prinsen Diamond.
Önskar er alla en underbar solig vårhelg!