Halva priset på massor av varor hos www.finaliv.se

Nu rear vi ut de flesta varor för halva priset. Nu gäller det att tömma lagret inför höstsäsongen. Känns lite konstigt att börja att tänka på höstkläder men jag ser verkligen fram mot höstens kläder då det kommer sååå mycket fint. Nu har Fina Liv funnits i 6 måndader och det är verkligen roligt att så många har handlat via webbutiken. Jag är verkligen glad för att det rullar på ....även om det inte är någon vinst att räkna med efter denna säsong så hoppas jag på att det ska gå lite plus efter hösten. Man lär sig hela tiden vad som var dumma inköp och vad som har gått bra. Så framöver kanske jag matcha kundernas behov lite bättre. Både Capri Collection och Its All About Eve har fantastiskt fin höstkollektion och väskorna från Charmant of Sweden fortsätter att imponera sitt låga pris och bra kvalitet.


0 kommentar(er):




Kommentera:

Namn

E-mail (publiceras ej)

Hemsida/blogg

Spara mina uppgifter