Våren ska vara färgstark

Vårens färger när det gäller kläder bjuder på mycket gult, orange, hallon, grönt, blått och ja det ska vara FÄRGSTARKT. Men även när det gäller heminredning kommer mer och mer färger in och i allt om hemmet finns ett reportage som visar att det nu ska blandas färger i hemmet och att man ska våga blanda kontrastfärger. Kul, säger jag som är en riktig fegis när det gäller färger, och fastnar gärna i de neutrala färgerna. Men man kan väl ändra sig???? Jag har i alla fall ett knallrött kakel i köket. Är inte det en väldig bra början. Ja nu är det kanske lättare att byta ut en mindre inredningsdetalj om det blir för mkt färg, eller om man tröttnar. Men nu har jag rött kakel och än så länge älskar jag det. Här kommer en bild från Allt om hemmet som visar en salig blandning på färger i hemmet och de färgerna som kommer stort nu i vår.


0 kommentar(er):




Kommentera:

Namn

E-mail (publiceras ej)

Hemsida/blogg

Spara mina uppgifter